سکستراپی » مقالات سکستراپی » نقاط تحریک پذیر آقایان

نقاط تحریک پذیر آقایان

آشنایی با نقاط تحریک پذیر آقایان

زوجین برای اینکه بتوانند یک رابطه زناشویی و جنسی لذت بخشی را تجربه کنند نیاز دارند که درباره نقاط حساس بدن شریک جنسی خود اطلاعات کافی داشته باشند. خانم های زیادی با مراجعه به مرکز سکستراپی عنوان کرده اند که نمی توانند آنطور که باید در رابطه جنسی با همسر خود موفق شوند. علت این مسئله نا آشنایی این دوستان از نقاط تحریک پذیر آقایان می باشد.

درباره نقاط تحریک پذیر در مردان چقدر اطلاعات دارید؟ اصلا تا به حال شده به این مسئله فکر کرده باشید؟ کار نقاط تحریک پذیر در زنان و مردان چیست؟ آشنایی درباره این نقاط چقدر می تواند به نحوه برقراری رابطه زوجین کمک کند؟

نقاط حساس بدن چه نقاطی هستند؟

برای اینکه بهتر متوجه این مسئله شوید که به چه نقاطی، نقطه حساس در بدن آقایون گفته می شود باید در ابتدا بدانیم که اصلا معنا و مفهوم نفط حساس و تحریک پذیر چیست؟

در یک بیان ساده می توان گفت که منظور از نقاط حساس بدن، نقاطی هستند که در زمان عشق بازی باعث تحریک پذیری و احساس لذت بیشتر در زوجین می شود.

به خاطر داشته باشید زمانیکه به خوبی درباره نقاط حساس و تحریک پذیر آقایون بدانید در طول معاقشه و ارضاء شدن همسرتان می توانید تاثیر زیادی داشته باشید و به میزان لذت جنسی که همسرتان از رابطه خود می برد کمک کنید.

شناخت نقاط تحریک پذیر بدن آقایون برای رابطه جنسی
شناخت نقاط تحریک پذیر بدن آقایون

نقاط تحریک پذیر آقایان کدام اند؟

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که برای داشتن یک رابطه زناشویی و رابطه جنسی موفق نیاز است که درباره راه های تحریک کردن همسر خود اطلاعات زیادی داشته باشید.

این مسئله را به خاطر داشته باشید که وجود سلول های عصبی در برخی از نقاط بدن آقایون باعث تحریک پذیری بیشتر آن ها در رابطه جنسی می شود.

به همین خاطر است که شناخت نقاط تحریک پذیر آقایان به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید در رابطه جنسی که با همسرتان برقرار می کنید موفق شوید.

اصلی ترین نقاط تحریک پذیر در بدن آقایون عبارتند از:

  1. آلت تناسلی و نقطه F
  2. بیضه‌ها
  3. پرینیوم یا نقطه P
  4. لب و دهان
  5. نواحی داخل ران
  6. گردن
  7. نوک سینه‌های
  8. زیر بغل
  9. گوش ها
  • آلت تناسلی و نقطه F

تحریک پذیری این بخش از بدن آقایون در میزان لذت رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین خاطر اگر در مدت زمانیکه شما در حال معاقشه کردن با همسرتان می باشید اگر بتوانید کاری کنید که آلت تناسلی همسرتان تحریک شود می توانید میزان برانگیختی و لذت جنسی بیشتری را در همسرتان به وجود آورید.

اما نقطه f به بخش زیر آلت تناسلی گفته می شود که در آن نوک آلت تناسلی به محور آلت متصل می‌شود.

یک نقطه قوی جهت تحریک پذیری آقایون که سلول های عصبی بسیاری در آن وجود دارند. تحریک دهانی و یا لمس و نوازش این ناحیه لذت وصف ناپذیری برای همسرتان خواهد داشت و او را برای یک رابطه بسیار هیجان انگیز آماده خواهد کرد.

  • بیضه‌ها

دومین نقطه از نقاط تحریک پذیر آقایان قسمت بیضه ها می باشند که در ایجاد میل جنسی آقایون تاثیر زیادی دارند.

علت حساسیت این نقطه از بدن آقایون وجود سلول های بسیار زیاد عصبی می باشد. لمس کردن بیضه ها در حین رابطه جنسی و معاقشه باعث می شود که شریک جنسی شما بیشترین لذت جنسی را در طول رابطه خود تجربه کند.

  • پرینیوم یا نقطه P

پرینیوم یا نقطه P، فاصله بین مقعد و آلت تناسلی می باشد. دقت داشته باشید زمانیکه در حال لمس کردن این ناحیه از بدن همسرتان می باشد به پروستات همسرتان آسیبی وارد نکنید.

استفاده از پوزیشنی که زن در بالا قرار می‌گیرد به شما این امکان را می‌دهد که به این نقطه دسترسی داشته باشید.

نقاط تحریک پذیر آقایان
گردن یک نقطه تحریک پذیر در بدن آقایون
  • لب و دهان

یکی از نقاط بسیار حساس آقایون لب های آن ها می باشد. لب‌ها از جمله نقاطی در بدن آقایون می باشند که نسبت به لمس و نوازش آرام، گرما و فشار بسیار حساس هستند.

زمانیکه شما همسر خود را می بوسید به ترشح هورمون هایی مانند آکسی توسین در آن ها کمک خواهید کرد. این هورمون ها در ایجاد میل جنسی نفش بسیار مهم و اساسی دارند.

بوسیدن آقایون در حین رابطه جنسی نه تنها بر میزان میل جنسی آن ها تاثیر گذار می باشد بلکه باعث می شود که آن ها عمیق تر به رابطه خود ادامه دهند.

  • نواحی داخل ران

نقطه اتصال ران و مفصل ران از جمله ناحیه های بسیار مهمی در تحریک مردان محسوب می‌شود.

بوسیدن،نوازش کردن این ناحیه ها به افزایش هیجان و تجربه لذت جنسی در همسر شما کمک زیادی خواهد کرد.

  • گردن

لمس کردن و بوسیدن گردن آقایون به اندازه بوسیدن و لمس گردن خانم ها در تحریک پذیری آن ها و احساس لذت بیشتر در زمان رابطه جنسی تاثیر زیادی ندارد.

اما گردن هم یکی دیگر از نقاط تحریک پذیر آقایان به حساب می آید. این ناحیه از بدن نسبت به نوازش های جنسی و ایجاد لرزش های خفیف بسیار حساس می باشد.

بنابراین لمس این نقطه از بدن آقایون منجر به آمادگی و برانگیختگی بیشتر در همسرتان خواهد شد.

  • نوک سینه‌ها

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که نوک سینه به تحریک پذیری در خانم ها بسیار کمک خواهد کرد اما این ناحیه در بدن مردها نیز بسیار حساس و تاثیر گذار در رابطه جنسی می باشد.

نوک سینه مردها دارای سلول های عصبی زیادی می باشد که به تحریک پذیری آن ها در حین رابطه جنسی کمک زیادی خواهد کرد.

  • زیر بغل

زیر بغل آقایون با استفاده از ماساژ جنسی و نوازش های آرام کمک خواهد کرد تا همسرتان از رابطه جنسی خود لذت زیادی ببرد.

نوازش کردن زیر بغل آقایون با بوسیدن سطح در برانگیختگی آقایون تاثیر زیادی دارد.

  • گوش‌ها

شاید این مسئله را ندانید که روی گوش ها گیرنده های حسی بسیار زیادی وجود دارد که باعث حساسیت بالای این منطقه از بدن آقایون می شود.

تحریک کردن و نوازش کردن گوش آقایون در تجربه ارگاسم  آن کمک بسیاری می‌کند.

آشنایی با حساس ترین نقطه بدن آقایون
حساس ترین نقطه بدن آقایون
در نهایت اینکه

با توجه به مطالبی که در این مقاله درباره نقاط تحریک پذیر آقایان برایتان ارائه داده ایم امیدواریم به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید یک رابطه زناشویی و جنسی لذت بخشی را با همسرتان داشته باشید.

این مسئله را به خاطر داشته باشید که مشکلات جنسی آقایون به خصوص مسئله زودانزالی آن ها ریشه در عدم معاشقه کافی مناسب دارد.

فراموش نکنید که یک معاشقه عالی زمانی انجام خواهد شد که شما بتوانید با تحریک کردن نقاط حساس بدن همسرتان به او در لذت بردن رابطه جنسی کمک کنید.

مشاوران و همکاران ما از طریق سایت drnejatclinic.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشند.

[faq title=”سوالات مربوط به نقاط تحریک پذیر آقایان” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا همه مردها نسبت به تمام نقاط عنوان شده به یک اندازه حساس می باشند؟” number=”1″]خیر. مسلما تفاوت‌های فردی زیادی وجود دارد و این نقاط از بین نقاط دیگر حساس تر هستند. با این حال شما باید با شناخت بدن همسر خود پی به وجود نواحی حساس او ببرید تا بتوانید بیشترین لذت جنسی را در رابطه داشته باشید.[/faq_item][faq_item title=”توجه به نیازها و علائق همسرمان چه تاثیری می تواند بر زندگی زناشویی داشته باشد؟” number=”2″]نه تنها به کیفیت رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد بلکه در روابط عاطفی شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.[/faq_item][faq_item title=”لمس و تحریک گوش‌ها چه کمکی به آقایون در رابطه جنسی می کند؟” number=”3″]مردهای زیادی هستند که به انزال و ارگاسم نمی رسند. اما تحریک گوش ها در رفع این مشکل به آن ها کمک زیادی خواهد کرد.[/faq_item][/faq]

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =