سکستراپی » مقالات سکستراپی » نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟

نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟

آن دسته از زوج هایی که دوست دارند رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنند به دنبال این هستند تا از نقاط حساس شریک جنسی خود بخوبی آگاه شوند تا بتوانند در رابطه خود کارهایی را انجام دهند که هر دو طرفه از رابطه اذت ببرند. معمولا برخی از آقایون نمی دانند که نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟

این مسئله باعث می شود که در برقراری رابطه جنسی خود دچار مشکل شوند. آگاهی از اینکه نقاط حساس بدن زن چه نقاطی می باشد می تواند روی روابط زناشویی شما تاثیر زیادی داشته باشد.

آگاهی از نفاط حساس بدن زن بر کیفیت رابطه می افزاید زیرا که زنان برای تجربه کردن یک رابطه لذت بخش جنسی به معاقشه و پیشنوازی نیاز دارند.

نقاط حساس بدن زن

بد نیست بدانید که نقاط حساس زن نفش مهم و اصلی در برانگیختگی رابطه جنسی برعهده دارد. زن ها هم مانند مردها دارای نقاط حساس بسیار زیادی می باشند که با پی بردن این نقاط شما می توانید کاری کنید که همسر و شریک جنسی شما از رابطه جنسی که با شما برقرار کرده است لذت زیادی ببرید. این مسئله به اوج لذت جنسی خود شما نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

با توجه به این مسئله که لمس بدن خانم ها و نوازش های قبل از آغاز رابطه جنسی منجر به واکنش های جنسی در زنان می شود تحریک پذیری این نقاط برای آقایون نیز لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت. بنابراین آشنایی با آناتومی بدن زن و مرد برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش می تواند به زوجین کمک بسیار زیادی کند.

رابطه جنسی
انواع مدل های رابطه جنسی

حساس ترین نقاط بدن زن

در ابتدای این مقاله به این موضوع اشاره کرده ایم که آشنایی با آناتومی بدن زن و مرد می تواند به هر چه بهتر انجام شدن رابطه جنسی کمک زیادی کند.
با توجه به این مسئله که ما روزانه در مرکز سکستراپی دکتر نجات شاهد مراجعه زیادی از زوجین هستیم که در برقراری رابطه خود ناموفق هستند و اغلب آن ها از نقاط حساس شریک زندگی خود آگاهی چندان زیادی ندارد می خواهیم در ادامه به این مسئله بپردازیم که نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟
حساس ترین نقاط بدن زن برای برقرای رابطه جنسی عبارتند از:

  1. کلیتوریس
  2. واژن
  3. لب و دهان
  4. گردن
  5. سینه ها
  6. گوش ها
  7. باسن
  8. سر
  9. شکم و ناف
  •  کلیتوریس

اولین نقطه حساس بدن زن ناحیه کلیتوریس می باشد که آسان ترین راه برای رسیدن به ارگاسم در زنان می باشد.

وارد کردن فشار یا لرزش در این ناحیه از بدن زن باعث احساس لذت بیشتر آن ها می شود. تحریک کلیتوریس زمانی که با تحریک سینه‌ها به خصوص نوک سینه‌ها همراه می‌شود بیشترین تأثیر را بر روی زنان می‌گذارد.

  • واژن

قبل تر به این مسئله اشاره کرده ایم که برای رسیدن زن به اوج لذت جنسی آشنایی با اندام های جنسی حساس او بسیار مهم می باشد.

نقطه جی ناحیه‌ای فرضی درون واژن یکی دیگر از نقاط حساس بدن زن برای بهتر برقرار شدن رابطه جنسی می باشد که تحریک آن در حین دخول باعث اوج لذت جنسی در زن و به ارگاسم رسیدن او می باشد.

  • لب و دهان

شاید کمی این مسئله برایتان سوال برانگیز باشد که بوسیدن بیش از اندازه بیشترین تاثیر تحریک پذیری را دارد.

در حقیقت بوسه نه تنها مقدمه مناسبی برای شروع و ادامه رابطه جنسی است بلکه می‌تواند در تقویت ارتباط عاطفی و عشق بازی میان زوجین نیز مؤثر باشد.

  • گردن

زن ها به نوازش های آرام گردن بسیار حساس می باشد و نسبت به این مسئله از خود واکنش نشان می دهند. نوازش بیش از اندازه گردن باعث تحریک پذیری در خانم ها می شود.

نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟
شناخت نقاط حساس زن
  • سینه‌ها

یک نقطه مشترک در بدن زن و مرد جهت تحریک پذیری وجود دارد و آن هم قسمت سینه ها می باشد.

زن و مرد هر دو بر روی این قدرت تحریک پذیری بالایی دارند به خصوص نوک سینه ها بسیار حساس تر می باشند.

تحریک نوک سینه در زنان همان مناطقی از مغز را فعال می‌کند که هنگام تحریک کلیتوریس و واژن فعال می‌شود.

برای تحریک پذیری زن به کمک سینه ها باید کاری را که در ناحیه کلیتوریس انجام می دهید را تکرار کنید. فشار دادن نوک سینه ها و لرزش در سینه ها باعث اوج لذت جنسی در زنان و کمک زیادی به رسیدن ارگاسم در زنان می کند.

  • گوش‌ها

لمس کردن گوش ها بیشتر به این خاطر است که عصب های انتهایی زیادی در این قسمت از بدن وجود دارند.

شاید دلایل عملی برای تحریک پذیری این بخش از بدن زن وجود نداشته باشد اما با تمام این صحبت ها یکی از رایج ترین نقاط تحریک پذیری در زنان می باشد.

  •  باسن

این بخش از بدن زن ها نیز می تواند در تحریک پذیری آن ها نقش داشته باشد و باعث افزایش تحریک جنسی در زنان شود.

  • سر

نوازش موها می‌تواند در قبل و بعد از رابطه جنسی تاثیر زیادی داشته باشد. خانم‌ها علاقه زیادی دارند که همسرشان با نوازش موها قبل و بعد از رابطه محبت‌شان را نشان دهند.

  • شکم و ناف

با بوسیدن، نوازش، لیسیدن و غلغلک دادن این ناحیه همسر خود را تحریک کنید.

شناخت نفاط حساس بدن زن
نفاط حساس بدن زن
در نهایت اینکه

باید بدانید که شناخت بدن همسرتان( زن و مرد) می تواند به شما کمک کند تا از رابطه جنسی خود بیشترین لذت را ببرید.

شما باید در رابطه خود صمیمت بیشتری را از خود نشان دهید.

اگر در رابطه جنسی خود با همسرتان و دانستن اینکه نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟ دچار مشکل شده اید می توانید با مشاوران و همکاران ما از طریق سایت drnejatclinic.com در ارتباط باشید.

با در میان گذاشتن مسکل خود مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد تا دوباره به رابطه جنسی خود باز گردید و از زندگی مشترکی که دارید لذت ببرید.

[faq title=”سوالات مربوط به نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”شناسایی نقاط حساس بدن زن چه اهمیتی دارد؟” number=”1″]کمک می‌کند تا بتوانید رابطه و معاشقه بهتری را تجربه کنید و به اوج لذت جنسی برسید.
[/faq_item][faq_item title=”آیا دست ها هم جزء نقاط حساس و تحریک پذیر زنان می باشند؟” number=”2″]بله، دست ها مخصوصا مچ دست از نقاط حساس بدن زن می باشند.[/faq_item][faq_item title=”برای تحریک پذیری بیشتر زن در ناحیه شکم چه باید کرد؟” number=”3″] به آرامی شروع به بوسیدن این ناحیه کرده و به طرف لگن و ناحیه کلیتوریس حرکت کنید.[/faq_item][/faq]

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =