سکستراپی » مقالات سکستراپی » حقایق شگفت آور درباره رابطه جنسی

حقایق شگفت آور درباره رابطه جنسی

همه آنچه باید درباره رابطه جنسی بدانید


رابطه جنسی فواید سالم زیادی دارد. این رابطه به شما کمک می کند احساس خوشبختی، سلامتی و زندگی طولانی تر کنید. همچنین می تواند از بیماری محافظت کرده و احتمالاً از سرطان جلوگیری کند. در اینجا، ما برخی از حقایق شگفت آور درباره رابطه جنسی را بررسی می کنیم.

حقایق جنسی

  • رابطه جنسی استرس را کاهش می دهد
  • جنسیت کمتر کار بیشتر
  • رابطه جنسی برای بدن مفید است
  • عزت نفس بهتر با رابطه جنسی
  • رابطه جنسی درد را تسکین می دهد
  • رابطه جنسی در برابر سرطان محافظت می کند
  • ارگاسم کیفیت اسپرم را بهبود می بخشد
رابطه جنسی استرس را کاهش می دهد
رابطه جنسی سالم

[faq title=”سوالات مربوط به حقایق شگفت آور درباره رابطه جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”رابطه جنسی چه مدت باید ادامه داشته باشد؟” number=”1″] رابطه جنسی واژن به طور معمول سه تا هفت دقیقه طول می کشد. رابطه جنسی واژن که یک تا دو دقیقه طول می کشد “خیلی کوتاه” است. رابطه جنسی واژینال که 10 تا 30 دقیقه طول بکشد “خیلی طولانی در نظر گرفته می شود[/faq_item][faq_item title=”میانگین زمان جنسیت چه مدت است؟” number=”2″] میانگین زمان برای هر زوج از 33 ثانیه تا 44 دقیقه بود. این اختلاف 80 برابر است. بنابراین واضح است که هیچ زمان “عادی” برای انجام رابطه جنسی وجود ندارد. هر چند میانگین در بین همه زوجین 5.4 دقیقه بود[/faq_item][faq_item title=”داشتن چند بار رابطه جنسی طبیعی است؟” number=”3″]وقتی صحبت از چند بار رابطه زوجین می شود، رفتار جنسی اولین مسئله ای است که به ذهن می رسد ، یک فرد بالغ 54 بار در سال رابطه جنسی انجام می دهد یا تقریباً یک بار در هفته. [/faq_item][/faq]

رابطه جنسی برای بدن مفید است
حقایق مربوط به رابطه جنسی

رابطه جنسی استرس را کاهش می دهد

مقاربت ممکن است سطح استرس شما را کاهش دهد. افرادی که مقاربت واژینال داشتند قبل از انجام یک کار استرس زا، در مقایسه با افرادی که هیچ رابطه جنسی نداشتند، آنها که خودارضایی می کردند و کسانی که بدون رابطه مقاربت داشتند مقادیر استرس و فشار خون پایین تری داشتند.

جنسیت کمتر کار بیشتر

تحقیقات پزشکی نشان داده است افرادی که زندگی جنسی آنها کمتر از استحکام است تمایل دارند کارهای بیشتری را برای جبران عدم تحقق در اتاق خواب انجام دهند. آمارهای بدست آمده نشان داده اند که 36 درصد از مردان و 35 درصد از زنانی که فقط یک بار در هفته رابطه جنسی برقرار می کنند خود را در کار خود غرق می کنند. هرچه بیشتر کار داشته باشید، استرس بیشتری نیز دارید و هرچه استرس شما بیشتر باشد، جنسیت شما کمتر خواهد بود.

رابطه جنسی برای بدن مفید است

قطعاً رابطه جنسی ضربان قلب شما را تحریک می کند اما اینجا جایی نیست که مزایای سلامت قلب پایان می یابد. مطالعه پزشکی نشان داده اند که رابطه جنسی در واقع می تواند خطر ابتلا به حمله قلبی مرگبار را در مردان کاهش دهد. مردانی که هر هفته دو بار یا بیشتر رابطه جنسی برقرار می کنند نسبت به مردانی که کمتر رابطه جنسی برقرار می کنند کمتر در معرض حمله قلبی قرار می گیرند.

رابطه جنسی در برابر سرطان محافظت می کند
ایمنی بدن در برابر سرطان با رابطه جنسی

عزت نفس بهتر با رابطه جنسی

افرادی که رابطه جنسی برقرار می کنند نسبت به خود احساس خوبی دارند. این افراد برای داشتن احساس خوبی نسبت به خودشان رابطه جنسی برقرار می کنند. یکی از مهمترین عوامل محرکه عزت نفس است رابطه جنسی باعث می شود احساس قدرت و جذابیت بیشتری داشته باشید.

رابطه جنسی درد را تسکین می دهد

از حقایق شگفت آور درباره رابطه جنسی این است که رابطه جنسی می تواند به شما در تسکین دردهای مختلف کمک کند.  هنگام برانگیختگی و ارگاسم  هیپوتالاموس در مغز هورمون خوب اکسی توسین را آزاد می کند. افزایش اکسی توسین ممکن است در واقع به زنان کمک کند درد کمتری احساس کنند، خصوصاً در دوران قاعدگی. همچنین اکسی توسین در مردان درک درد را به نصف کاهش می دهد.

رابطه جنسی در برابر سرطان محافظت می کند

طبق برخی تحقیقات، مردان 50 ساله و بالاتر که مرتباً رابطه جنسی برقرار می کنند کمتر از مردان هم سن و سال خود که غالباً رابطه جنسی ندارند، مبتلا به سرطان پروستات می شوند. مقاربت و خودارضایی ممکن است خطر ابتلا به سرطان پروستات را در مردان مسن کاهش دهد.

مطالعه دیگری که در ژورنال انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است منبع معتمد نشان داد که انزال مکرر در دهه 20 نیز می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات به مردان کمک کند.

ارگاسم کیفیت اسپرم را بهبود می بخشد

رابطه جنسی مکرر ممکن است کیفیت اسپرم مرد را بهبود بخشد ، آسیب DNA به اسپرم را کاهش دهد و باروری را افزایش دهد.

ارگاسم کیفیت اسپرم را بهبود می بخشد
بهبود رابطه جنسی

جمع بندی

رابطه جنسی فرصتی برای زوجین است که می توانند احساسات خود را کشف کنند ، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از رابطه خود لذت ببرند. البته ، برای حفظ یک زندگی جنسی سالم ، فراموش نکنید که یک رابطه جنسی ایمن را انجام دهید. از محافظت استفاده کنید، به خصوص اگر در یک رابطه همسر نیستید و به طور منظم از نظر عفونت های مقاربتی آزمایش کنید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =