سکستراپی » مقالات سکستراپی » تاثیر بوسه در رابطه زناشویی

تاثیر بوسه در رابطه زناشویی

رابطه زناشویی

تا به حال شده است که چشمان شما به جای لب هایتان آنچه که می خواهید را به دیگران بگوید؟!

اگر بشه گفت که چشم مدخل روح است پس می توان ادعا کرد که لب هم همراه ذهن است.

شاید این جملاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم برایتان جالب باشد یا اصلا بگویید که این جملات چه معنایی دارند؟!

امروز می خواهیم درباره یکی از تاثیرگذار ترین کارهایی که شما می توانید برای بهتر شدن رابطه زناشویی خود از آن استفاده کنید صحبت کنیم. تاثیر بوسه در رابطه زناشویی.

تاثیر بوسه در رابطه زناشویی

اغلب ما انسان ها از بوسیدن و بوسیده شدن فراری هستیم و نمی توانیم این امر را انجام دهیم. اما آیا می دانستید که همین بوسیدنی که از آن فراری هستید می تواند بر زندگی زناشویی شما تاثیر گذار باشد؟!

بله بوسه در رابطه زناشویی تاثیر بسیار مهمی دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که حداقل برای یک بار هم در طول شبانه روز همسر خود را ببوسید. مثلا زمانیکه می خواهید او را بدرقه کنید تا به سرکار برود با یک بوسه از او خداحافظی کنید ، یا شب وقتی خسته از سر کار به منزل بر می گردد با یک بوسه به او خوش آمد بگویید.

همین بوسیدن ساده در زمان خداحافظی و یا در بدو ورود همسرتان به منزل یک دلگرمی خاصی به او در زندگی مشترک با شما می دهد که شاید خیلی از کارهای دیگر این تاثیر گذاری را نداشته باشند.

تاثیر بوسه در رابطه زناشویی
رابطه زناشویی سالم

اهمیت بوسیدن در رابطه زناشویی

بوسیدن به طور طبیعی باعث می شود که در ذهن شما ماده ای به نام اکسی توسین ترشح شودکه تولید و ترشح همین هورمون باعث می شود که شما احساس خوبی نسبت به بوسیده شدن داشته باشید.

در حقیقیت ماهیت وجودی انسان ها به گونه ای است که در صورت بوسیده شدن تمایل دارند و منتظر هستند که مجدد این عمل تکرار شود.

هنگامی که در موقعیت بوسیده شدن قرار می گیرید غده هایی که در داخل دهان شما وجود دارند به کمک جداره لب ماده ی شیمیایی را ترشح می کنند که همین عمل باعث می شود که شما به بوسیدن همسر خود تمایل بیشتری نشان داده و آن را ادامه دهید.

بوسه های عاشقانه یکی از بهترین روش هایی هستند که برای ریلکس شدن و از بین بردن استرس می توان از آن ها استفاده کرد.

یکی از مشاوران روانی به نام مایکل کی مکناب بر این عقیده است که زمانیکه لب ها در حالت بوسیدن بر روی هم قرار می گیرند حالت لبخند به وجود می آید و از آنجایی که احساسات و حرکات بدنی انسان با هم ارتباط نزدیکی هستند، تقریباً غیر ممکن است که یک نفر هم لبخند بزند و هم استرس داشته باشد.

نکته بسیار مهم در زمان بوسه های عاشقانه و تاثیر بوسه در رابطه زناشویی این است که تنفس در این موقعیت عمیق تر خواهد شد، عضلات چشم شل می شوند و شما در راحت ترین حالت خود قرار خواهید گرفت.

نکاتی در مورد بوسه در رابطه زناشویی

  • بوسه باعث ترشح اندروفین و اکسیتوسین شده و ایجاد خوشحالی در شما می کند
  • استرس را کم کرده و انرژی مثبت بیشتری به شما می دهد
  • با هر بار بوسیدن همسرتان چیزی نزدیک به 80 میلیون میکروب را انتقال می دهید
  • در ازای هر لحظه بوسیدن در رابطه زناشویی 5 کالری می سوزانید
  • لب ها از حالت تناسلی هم حساس تر هستند به همین خاطر یکی از لذت بخش ترین بخش رابطه جنسی بوسیدن می باشد
  • بوسه های طولانی باعث می شوند که 34 ماهیچه در بدن شما فعال شوند
  • بوسیدن در رابطه زناشویی از پوسیده شدن دندان ها جلوگیری می کند
رابطه زناشویی سالم
تاثیر بوسه در رابطه زناشویی

حرف آخر

پس اگر می خواهید که هم زندگی زناشویی سرشار از مهر و محبتی داشته باشید و از سلامت و عمر طولانی برخوردار باشید در طول شبانه روز چندین بار همسر خود را ببوسید.

شما می توانید در حین بوسیدن همسرتان نیازهای جنسی او را نیز مورد ارزیابی قرار دهید و متوجه شوید که آیا تمایل به ادامه رابطه و ارتباط دارد یا خیر؟!

شما با اولین بوسه می توانید این امکان را برای شریک جنسی خود به وجود آورده و متوجه شوید که او می خواهد با شما همخوابی داشته باشد یا نه؟!

اگر با بوسیدن بتوانید همسر خود را تحریک به ادامه رابطه و همخوابی کنید یک قدم مهم و اساسی را برای دوام زندگی زناشویی خود برداشته اید و نیازی به مشاوره و سکستراپی ندارید. پس سعی کنید فانتزی های جنسی همسرتان را در این مواقع بهتر بشناسید تا بتوانید یک رابطه جنسی لذت بخشی را با او داشته باشید

چه امتیازی می دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «تاثیر بوسه در رابطه زناشویی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =