سکستراپی » مقالات سکستراپی » تفاوت زن و مرد در برخورد با روابط جنسی

تفاوت زن و مرد در برخورد با روابط جنسی

تفاوت زن و مرد در برخورد با روابط جنسی

تفاوت زن و مرد در روابط جنسی در چیست

یکی از عامل هایی که باعث رضایت در بین زوجین می شود، رابطه جنسی آنها می باشد. از آنجایی که روابط زناشویی بسیار در زندگی آنان موثر است. موردی که لازم می باشد، بدانید آن است که میل جنسی مردان نسبت به زنان بیشتر می باشد اما لذت جنسی در زنان نسبت به آقایان بیشتر است. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد تفاوت زن و مرد در روابط جنسی به گفتگو بپردازیم. همچنین برای تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی میتوانید به سکستراپی مراجعه کنید.

اصلی ترین تفاوت زن و مرد در روابط جنسی

بهتر است قبل از اینکه به ازدواج فکر کنیم باید تفاوت زن و مرد در روابط جنسی بدانیم تا در زندگی با همسر خود با مشکل مواجه نشویم. در زیر به مهم ترین تفاوت زن و مرد در روابط جنسی اشاره شده است.

اصلی ترین تفاوت زن و مرد در روابط جنسی
بی میلی بانوان در رابطه جنسی

فکر کردن بیشتر مردان در رابطه جنسی نسبت به زنان

اگر بخواهیم به طور کلی بیان کنیم باید بگوییم همه مردانی که سن آنها کمتر از 60 سال می باشد، روزانه حداقل یک بار به رابطه جنسی نیز فکر می کنند. نکته دیگری که در رابطه جنسی در دو زوج نمایان است، به مرور زمان و افزایش سن علاقه ها در رابطه جنسی هم کاهش پیدا میکند. ولی تحقیقات نشان داده مردان به نسبت بیشتر از زنان در مورد رابطه جنسی خیال پردازی می کنند.

اشتیاق بیشتر مردان در رابطه جنسی نسبت به زنان

با توجه به تحقیقاتی که بر روی این موضوع انجام شده است، پی برده اند که مردان اشتیاق بیشتری نسبت به زنان در رابطه جنسی دارند. از همین رو اگر نتوانند رابطه جنسی خوبی با همسر خود داشته باشند، سعی می کنند با خودارضایی نیاز خود را برطرف کنند.

تفاوت در ارگاسم زنان و مردان

باید بگوییم در زنان و مردان، ارگاسم متفاوت می باشد. لازم است بدانید که مدت زمان ارگاسم مردان از لحظه دخول حدود 4 دقیقه می باشد. اما در زنان بین 10 دقیقه زمان می برد. نکته دیگری که باید در مورد تفاوت زن و مرد در روابط جنسی بدانید آن است که 75 درصد مردان در رابطه جنسی خود به ارگاسم میرسند، اما میزان ارگاسم در زنان حدود 25 درصد می باشد.

تفاوت در ارگاسم زنان و مردان
معاشقه زوجین قبل از رابطه جنسی

پیچیده تر بودن محرک های جنسی زنان نسبت به مردان

تحریک شدن زنان نسبت به مردان کمی دشوار تر به نظر میرسد. در این مرحله هر دو زوج باید از رفتار های بسیار محبت آمیزانه نیز در هنگام روابط جنسی باید استفاده کنند.

اهمیت نزدیکی و احساس امنیت در رابطه جنسی

یکی دیگر تفاوت زن و مرد در روابط جنسی میتوان به این موضوع اشاره کرد که زنان برای اینکه بتوانند یک رابطه ی جنسی عالی را تجربه کنند باید در ابتدا احساس نزدیکی و امنیت کنند. باید در هنگام روابط جنسی سعی کنیم از همسر خود تعریف کنیم با این روش می توان رضایت خود را در هنگام رابطه جلب کرد.

اثر ناسازگاری در بین زن و مرد در رابطه جنسی

نکته ای که بسیار دانستن آن برای شما میتواند اهمیت داشته باشد، آن است که در اندام تناسلی دو فرد از نظر تراکم خون متفاوت می باشد. زیرا مردان در ناحیه تناسلی خود تراکم خون بیشتری نسبت به زنان دارند و همین عامل سبب می شود که زنان علاقه زیادی به رابطه جنسی نداشته باشند.

همراهی بیشتر مردان در سکس

معمولا مردان بیشتر در سکس همراهی می کنند و سبب می شود که سکس را برای همسرشان جذاب تر کنند.

اثر عوامل اجتماعی و فرهنگی در رابطه جنسی

باید بگوییم که زنان در تمایلات جنسی بیشتر از مردان تحت محیطشان قرار می گیرند. از همین رو تمامی عواملی که در محیط وجود دارد می تواند بر رابطه جنسی دو زوج اثر بگذارد.

اثر عوامل اجتماعی و فرهنگی در رابطه جنسی
عوامل اجتماعی و فرهنگی در رابطه جنسی

تمایل جنسی کمتر در خانم ها نسبت به آقایان در اثر دارو

می توان گفت که میزان تمایل جنسی در هر دو زوج به بیولوژی بستگی دارد. نکته مهم آن است که در آقایان مشکلات جنسی با دارو قابل درمان می باشد و اما در زنان دارو جهت بالا بردن میل جنسی زیاد تاثیری نخواهد داشت.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره تفاوت زن و مرد در روابط جنسی بیان شد پی بردیم که معمولا آقایان بیشتر به رابطه جنسی نسبت به خانم ها فکر می کنند. هم چنین زمان ارگاسم آنها با هم متفاوت می باشد و مردان زودتر به ارگاسم خواهند رسید.

سوالات متداول

  1. آیا رسیدن به اوج جنسی در مردان و زنان یکسان است؟
    در پاسخ باید بگوییم خیر. در واقع زمان اوج جنسی زنان نسبت به مردان نیز بیشتر می باشد.
  2. آیا کاهش میل جنسی در خانم و آقایان با دارو برطرف می شود؟
    برای افزایش میل جنسی در آقایان با استفاده از دارو امکان پذیر می باشد اما در بانوان نتیجه چندانی ندارد.
  3. آیا عامل های هورمونی می تواند تفاوتی در رابطه جنسی زن و مرد ایجاد کند؟
    بله. زیرا هورمون ها یکی از اصلی ترین مورد در رابطه جنسی به شمار می آیند.
2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =