سکستراپی » مقالات سکستراپی » تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی

تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی

رابطه جنسی

 تفاوت دنیای زن و مرد در رابطه جنسی

در مطلب امروز می خواهیم به  تفاوت دنیای زن و مرد در رابطه جنسی بپردازیم.

برای شروع باید بدانید که 80% مسائل زناشویی به مسائل مربوط به رایطه جنسی بستگی دارد و اگر شما اطلاعات لازم را درباره تفاوت دنیای رابطه جنسی از دیدگاه زن ها و مردها بیشتر بدانید خیلی بهتر می توانید رابطه جنسی خود را با همسرتان برقرار نمایید و شاید نیازی نباشد که بخواهید به سکستراپی مراجعه کنید.

با دانستن اطلاعات درباره این تفاوت می توانید کارهایی را انجام دهید که باعث افزایش لذت جنسی و صمیت شما در رابطه شده و مشکلاتی که ممکن است در رابطه داشته باشید نیز خیلی کمتر شوند.

 تفاوت دنیای زن و مرد در رابطه جنسی
تفاوت رابطه جنسی

تفاوت زنان و مردان در رابطه جنسی

  • برقراری رابطه
  • نوع تحریک پذیری و برانگیختن مردان و زنان
  • تخیلات
  • سطح انرژی و تمایلات جنسی
  • احساس و عواطف
  • زمان ارگاسم

برقراری ارتباط

اولین موضوع درباره تفاوت دنیای زن و مرد در رابطه جنسی برقراری رابطه می باشد که آقایون نسبت به خانم ها به این مسئله بیشتر علاقه مند بوده و برایشان اهمیت دارد.

اهمیت این مسئله برای مردها برمی گردد به سیستم بیولوژیکی آن ها درواقع می توان گفت که طراحی مردها اینگونه صورت گرفته است.

توجه داشته باشید که این موضوع اصلا نشان دهنده این نمی باشد که مردها افرادی شیطانی هستند و تمام فکر آن ها به سمت رایطه جنسی می باشد زیرا این موضوع به راحتی در مردها قابل کنترل می باشد

نوع تحریک پذیری و برانگیختن مردان و زنان

دومین مسئله که می خواهیم به آن بپردزایم تحریک پذیری می باشد این میل برانگیختی در زنان ومردان متفاوت می باشد. این میل برانگیختگی در مردان بیشتر به صورت دیداری می باشد یعنی از طریق دیدن مردها برانگیخته می شوند. پوشیدن لباس زیبا و نوع آرایش زن می تواند در این موضوع تاثیر گذار باشد و مردها را تحریک به برقراری رابطه جنسی کند.

اما درباره خانم ها این موضوع کاملا متفاوت است و خانم ها بیشتر شنیداری می باشند یعنی از طریق کلام و واژه های محبت آمیز است که دوست دارند وارد رابطه شوند.

تخیلات

شاید جالب باشد که بدانید تخیلات می تواند نقش پررنگی را در رابطه جنسی برای مردها داشته باشد. از خصوصیات مردان است که رابطه جنسی خود را تخیل سازی کنند.

نکته جالب اینجاست که زن ها سه برابر بیشتر از مردها رابطه جنسی را رویا پردازی می کنند.

رابطه جنسی
تفاوت دنیای زن و مرد در رابطه جنسی

سطح انرژی و تمایلات جنسی

این موضوع در جامعه امروزی ما به شکل نامناسبی جا افتاده است که خانم هانقش یک مادر خوب را باید ایفا کرده و از فرزندان خود مراقبت کنند، به کارهای منزل و بیرون بپردازند و با همان انرژی برای برقراری رابطه جنسی با همسرشان نیز آماده باشند.

توجه داشته باشید که خانم ها آدم آهنی نیستند و دچار خستگی می شوند و زماینکه خسته هستند شاید تمایلی به داشتن رابطه نداشته باشند.

اما مردها برعکس خانم ها هستند. آن ها همیشه یک دکمه یدکی دارند که به آن ها یک انرژی برا ی برقراری رابطه جنسی می دهد یعنی اگر سخت ترین کارهای ممکن را در طول شبانه روز انجام داده باشد در اوج خستگی هم می تواند یک رابطه جنسی داشته باشد و خیلی راحت می توانند آن را مدیریت کنند.

 احساس و عواطف

اینکه خانم ها نسبت به آقایان احساسی تر هستند یک مسئله کاملا جا افتاده می باشد  و این موضوع در رابطه جنسی هم نقش پررنگی دارد.

زمانیکه خانم ها مورد نوازش قرار نمی گیرند و یا آرامشی را که دوست دارند داشته باشند ولی ندارند باعث می شود که احساسات و عواطف آن ها زیر سوال رفته و نتیجه آن بی میلی برای رابطه جنسی شود.

بنابراین آقایون باید این موضوع را به خاطر داشته باشند که برای اینکه بتوانند یک رابطه جنسی لذت بخشی را با همسرشان برقرار نمایند به عواطف و احساسات آن ها نیز توجه داشته باشند و با معاقشه حس برانگیختگی را در همسرشان به وجود آورند.

زمان ارگاسم

یکی از مهم ترین عوامل  تفاوت دنیای زن و مرد در رابطه جنسی زمان ارگاسم می باشد. معمولا مردها به طور نرمال در مدت زمان سه دقیقه می توانند به اوج لذت جنسی برسند. اما خانم ها چیزی حدود 10 تا 20 دقیقه زمان می برد تا به ارگاسم و اوج لذت دست پیدا کنند.

اوج لذت جنسی در آقایون از سن 18 سالگی شروع می شود و در خانم این سن به 35 تا 40 سال می رسد. نا گفته نماند که شدت لذت جنسی در خانم ها خیلی بیشتر از آقایون می باشد.

3.2/5 - (18 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شش =