سکستراپی » مقالات سکستراپی » ارضا شدن زنان

ارضا شدن زنان

راه های به ارگاسم رساندن زنان

یکی از مشکلاتی که باعث مراجعه زوجین به کلینیک سکستراپی دکتر نجات شده است ارضا نشدن زنان می باشد. مسئله ای که در رابطه جنسی بسیار اهمیت دارد ارضا شدن زنان و مردان می باشد. نشانه های ارضا شدن زنان چیست؟

به نظر شما علت اینکه برخی از خانم ها در زمان نزدیکی به ارگاسم نمی رسند یا به اصطلاح ارضا نمی شوند چیست؟

همانطور که می دانید ارضا شدن مرحله ای لذت بخش از رابطه جنسی می باشد که در آن تغییرات مختلفی رخ میدهد.

لازم است بدانید که خانم ها نیز همچون آقایون در زمان برقراری رابطه جنسی به انزال می رسند اما تعداد دفعات به انزال رسیدن خانم ها نسبت به آقایون کمتر است.

ارضا شدن و ارگاسم در زنان

رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم در زنان و مردان امری طبیعی است که متاسفانه این امر طبیعی در برخی از زنان و مردان رخ نمی دهد و آن ها را دچار مشکلات متعددی می کنند.

در حقیقت ارضا شدن زنان با نشانه های فیزیکی و روانی همراه می باشد و با مشاهده و رخ دادن این علائم میتوان به این اطمینان رسید که در رابطه برقرار شده شریک جنسی شما به مرحله ارگاسم رسیده است.

نشانه های به ارگاسم رسیدن زنان

  • تغییر رنگ سریع لب‌های واژن
  •  انقباض واژن
  •  افزایش شدت نبض واژن
  •  سفت شدن نوک سینه‌ها

علائم و نشانه های به ارگاسم رسیدن زنان به وضعیت ذهنی و روانی آن ها مربوط می باشد.

برخی از زنان بعد از رسیدن به ارگاسم و اوج لذت جنسی شروع به گریه کردن می کنند که این مسئله امری طبیعی است و اصلا جای نگرانی ندارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خانم های زیادی که با این مسئله بعد از برقرای رابطه جنسی خود مواجه می شوند به مرکز سکستراپی ما مراجعه کرده اند و از این مسئله بسیار نگران و مضطرب بوده اند.

باید به این دوستان عزیز بگوییم که گریه کردن بعد از به ارگاسم رسیدن به علت احساس ضعفی است که در شما به وجود می آید اصلا مسئله نگران کننده ای نیست.

برخی دیگر از خانم ها نیز بعد از رسیدن به این مرحله به خواب می روند و این موضوع از نشانه های ارضا شدن زنان می باشد.

شما به عنوان شریک جنسی باید همسر خود را در آغوش گرفته و نوازش کنید. این کار باعث لذت و کسب رضایت جنسی در همسر شما می شود.

به ارگاسم رسیدن زنان
نشانه های به ارگاسم رسیدن زنان

چگونگی رسیدن به ارگاسم در خانم‌ها

راههای رسیدن به ارگاسم در زنان متفاوت می باشد. تحریک مستقیم یا غیر مستقیم آلت زنانگی به وسیله‌ سکس، خود ارضایی، آمیزش مقعدی، سکس دهانی و استفاده از ابزارهای جنسی از جمله مواردی هستند که در ارضا شدن زنان نقش دارند.

مسئله مهمی که آقایون در رابطه جنسی خود باید بدانند این است که رسیدن به ارگاسم در زنان یک فرایند پیچبده می باشد.

زمان رسیدن به ارگاسم در زنان نسبت به مردها بیشتر است و تفریبا 10 الی 20 دقیقه طول می کشد تا زنان به مرحله ارگاسم و ارضا شدن برسند.

البته ناگفته نماند که زمان رسیدن به اوج لذت جنسی در هر فرد متفاوت می باشد و این امکان وجود دارد که برخی از خانم ها زودتراز آقایون به ارگاسم برسند.

تحرک عضلات قسمت پایین لگن و منقبض کردن آن‌ها و داشتن تمرینات کگل نیز بیشترین تاثیر را در رسیدن به ارگاسم کامل و ارضا شدن زنان دارد.
به خاطر داشته باشید که به ارگاسم نرسیدن و ارضا نشدن خانم ها شاید در ابتدای زندگی مشکلی ایجاد نکند اما با مرور زمان به یک اختلال جنسی در زنان تبدیل خواهد شد که نیاز است حتما برای درمان آن به مشاور و متخصص سکستراپ مراجعه کنید.

بهترین راه برای ارضا شدن زنان

برای اینکه در رابطه جنسی که برقرار می کنید هر دو طرف به اوج لذت جنسی دست پیدا کنید بهتر است که کارهای زیر را با شریک جنسی خود در زمان نزدیکی انجام دهید تا یک رابطه لذت بخش را تجربه کنید.

  1. مستقیم سراغ رابطه جنسی نروید
  2. آشنایی با نقاط تحریک پذیر
  3. نقش پوزیشن های جنسی
ارضا شدن زنان
بهترین راه برای ارضا شدن زنان

مستقیم سراغ رابطه‌ی جنسی نروید

اولین مسئله که در زمان برقراری رابطه جنسی باید به آن توجه داشته باشید این است که بلافاصله به سراغ رابطه نروید .

قبل از انجام رابطه جنسی کمی با همسر و شریک جنسی خود عشق بازی کنید. نوازش و لمس کردن نقاط حساس بدن خانم‌ها باعث می شود میل جنسی در آن ها بالا رفته و در زمان نزدیکی راحتر به ارگاسم برسند.

فراموش نکنید که خانم ها ممکن است در زمان برقراری رابطه دچار استرس شوند و این مسئله باعث می شود که از رابطه لذت کافی نبرند.

بنابراین ایجاد احساس آرامش در آن‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است و کمک زیادی به ارضا شدن زنان در رابطه‌ جنسی می‌کند.

آشنایی با نقاط تحریک پذیر

مسئله مهم دیگری که شما کمک می کند تا در به ارگاسم رسیدن همسر و شریک جنسی خود موفق شوید آشنایی با نقاط تحریک پذیر خانم ها می باشد.

یکی از این نقاط حساس در خانم‌ها کلیتوریس است که در بخش بالایی و بیرونی واژن قرار دارد لمس کردن این ناحیه از بدن خانم ها باعث تحریک پذیری بیشتر آن ها در رابطه جنسی می شود.

از دیگر نقاط تحریک پذیری در بدن خانم ها نقطه G می باشد که روی دیواره داخلی و بالایی واژن قرار دارد.

فراموش نکنید که خانم ها دوست دارند نقاط تحریک پذیر آن ها به صورت مستقیم در رابطه جنسی لمس شوند.

بنابراین بهترین کار این است که شما روش های مختلف را برای لمس کردن نقاط تحریک پذیر همسرتان بلد باشید یا از همسرتان در این مورد سوال کنید که کدام یک از روش هایی که انجام می دهید باعث لذت و تحریک پذیری بیشتر او می شود.

نقش پوزیشن های جنسی

برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش باید پوزیش های مختلف را امتحان کنید تا متوجه شوید که در کدام یک از پوزیشن هایی که دارید همسر و شریک جنسی شما راحتر به ارگاسم می رسد.

برای مثال: اگر در رابطه جنسی زن در بالا قرار بگیرد باعث تحریک پذیری بیشتر نقطه G خواهد شد و زن می‌تواند بدن خود را به گونه‌ای حرکت دهد که کلیتوریس نیز تحریک شود.

یا پوریشنی که همسرتان در آغوش شما نشسته است یکی دیگر از پوزیشن هایی است که صمیمت جنسی زیادی ایجاد می‌کند.

ارضا شدن زنان
آشنایی با نقاط تحریک پذیر
در نهایت اینکه

ارضا شدن زنان یک امر مهم در رابطه زناشویی می باشد که تاثیرات بسار زیادی در زندگی زناشویی ایجاد می کند.

متاسفانه برخی از آقایون تمام تلاش خود را در زمان نزدیکی انجام می دهند تا همسرشان به مرحله ارگاسم برسد اما موفق نمی شوند در این شرایط لازم است که حتما به مراکز مشاوره و متخصصین در زمینه جنسی مراجعه کنید.

مشاوران ما از طریق سایت drnejatclinic.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان در زمینه مشکلات زناشویی، اختلالات جنسی، نازائی و… می باشند.

[faq title=”سوالات مربوط به ارضا شدن زنان” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”نشانه‌های ارضا شدن در زنان چیست؟” number=”1″]

سفت شدن نوک سینه‌ها، احساساتی شدن بعد از رابطه جنسی، ناتوانی در راه رفتن بعد از رابطه و همچنین نیاز به کسب توجه و در آغوش گرفتن از مهم‌ترین این نشانه‌ها است.

[/faq_item][faq_item title=”دلایل عمده از بین رفتن میل جنسی و انگیزه در زنان چیست؟” number=”2″]روابط بین فردی. مشکلات عملکرد شریک ، عدم رضایت عاطفی از رابطه ، تولد کودک و مراقبت از یکی از عزیزان می تواند میل جنسی را کاهش دهد.
[/faq_item][faq_item title=”اسپرم زن چه نامیده می شود؟” number=”3″]گامت ها سلول های تولید مثل یک ارگانیسم هستند. از آنها به عنوان سلولهای جنسی نیز یاد می شود. به گامتهای ماده سلولهای تخمک یا تخمک و به گامتهای نر اسپرم گفته می شود.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =