سکستراپی » مقالات سکستراپی » علت نعوظ ناخواسته مردان در خواب

علت نعوظ ناخواسته مردان در خواب

نشانه های نعوظ صبحگاهی

یکی از مواردی که در اغلب آقایون دیده شده است نعوظ صبحگاهی است که در برخی از آقایون موجب خجالت شده است. اما باید بگوییم که این موضوع یک امر طبیعی در آقایون بالغ می باشد که علت آن موارد مختلفی است که در ادامه بیشتر به آن خواهی پرداخت و خواهیم گفت که علت نعوظ ناخواسته مردان در خواب چه چیز میتواند باشد. اگر شما هم جزء آن دسته از فراد هستید که از این موضوع خجالت می کشید می توانید با مشاوره سکستراپی در این زمینه مسئله خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.

علت اختلال نعوظ در آقایون
اختلال نعوظ

[faq title=”سوالات شما” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”اختلال نعوظ انوع مختلفی دارد؟” number=”1″]

اختلال نعوظ با توجه به اینکه در چه زمانی به وجود می آید می تواند انوع مختلفی داشته باشد که عبارتند از: اختلال نعوظ دائمی، اختلال نعوظ اکتسابی

[/faq_item][faq_item title=”دلایل اختلال نعوظ چه مواردی می باشند؟” number=”2″]

اختلال نعوظ ممکن است به خاطر دلایل و علل  علل ارگانیک مانند: عروقی، نورولوژیک، هورمونی، آناتومیک، داروییبه وجود آید یا اینکه به خاطر علل فیزیولوژیک یا علل روانشناختی  ویا ترکیبی از آن ها باشد. که در بیشتر پسرها و آقایون جوان ریشه در علل روانشناختی دارد.

[/faq_item][faq_item title=”اختلال نعوظ صبحگاهی یک بیماری است؟” number=”3″]

خب باید بگوییم که اختلال نعوظ اصلا بیماری نمی باشد بلکه علامتی از یک بیماری در فرد است. بیماری هایی مانند دیابت و بیماری های قلبی از جمله بیماری هایی هستند که می توانند موجب ایجاد اختلال نعوظ در فرد شوند.

[/faq_item][/faq]

نعوظ صبحگاهی چیست؟

خب باید بگوییم که امر نعوظ در صبحگاه اغلب برای آقایون جوان رخ می دهد که یک اتفاق کاملا عادی می باشد. زمانیکه شما صبح هنگام از خواب بیدار می شوید بدون شک حالت سفت شدن آلت تناسلی خود را احساس خواهید کرد.

این حالت سفت شدن آلت تناسلی در سنین مختلف رخ خواهد داد و می توان اینگونه بیان کرد که اگر چنین مسئله ای برای آقایون رخ ندهد نشان دهنده مشکل در آلت تناسلی آنها می باشد.

بنابراین می توان نعوظ صبحگاهی در مردان را اینگونه عنوان کرد که این حالت به خاطر غلبه کردن بر شهوت آنها رخ می دهد. علت سفت شدن  و بزرگ شدن آلت تناسلی جاری شدن خون در بافت های نعوظی می باشد که این عمل موجب بهتر انجام شدن رابطه جنسی و دخول می شود.

البته این مسئله نعوظ تنها مختص آقایون نمی باشد و خانم ها هم دچار آن می شوند. خانم ها این حالت را در واژن خود و در حین خواب تجربه می کنند.

مواردی که باعث نعوظ صبحگاهی می شوند
نعوظ صبحگاهی

مواردی که باعث نعوظ صبحگاهی می شوند

همانطور که در مطالب بالا هم اشاره کردیم عمل نعوظ صبحگاهی در آقایون به دلیل موارد مختلفی رخ می دهد. مواردی همچون: تحریک فیزیکی، تغییرات هورمونی، آرامش مغزی و….

تحریک فیزیکی

شاید چشمان شما در زمان خواب بسته باشد اما باید بدانید که بدن شما به وقایعی که در اطراف  آن رخ می دهد کاملا آگاه است. اگر شما یا همسرتان به صورت کاملا تصادفی کاری کنید که نشان دهنده لمس کردن آلت تناسلی باشد این امکان بسیار زیاد است که به طور مستقیم نعوظ پیدا کنید چرا که بدن شما تحریکات را احساس کرده و واکنش نشان می دهد.

تغییرات هورمونی

خب باید بگوییم که تستوسترون هایی که بدن شما در صبحگاه تولید می کنند در سطح بالاتری هستند. این هورمون ها بلافاصاله بعد از بیدار شدن( با حرکت سریع چشم ها) بالاترین سطح تولید را از خود نشان می دهند. افزایش هورمون تستوسترون به تنهایی می تواند موجبات نعوظ صبحگاهی را به وجود آورد.

هر چه سن آقایون بالاتر رود این سطح تولید کاهش پیدا کرده و به مراتب نعوظ صیحگاهی در آن ها نیز کمتر خواهد شد.

آرامش مغزی

زمانیکه بدن به طور کامل و هوشیار بیدار باشد با هورمون هایی که موجب نعوظ می شوند مبارزه خواهد کرد و هورمون هایی را برای سرکوب کردن نعوظ آزاد می کند. اما زمانیکه شما خواب هستید میزان ترشح هورمون در بدن کم خواهد شد و موجب نعوظ صیحگاهی می شود

نعوظ صبحگاهی در آقایون چگونه شکل می گیرد
علت اختلال جنسی در آقایون

علت نعوظ صبحگاهی در مردان

یکی از مواردی که در سال های اخیر موجب نعوظ صبحگاهی در مردان شده است استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی می باشد. مصرف این قبیل مواد باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل: استرس، فشار روانی و یا نارضایتی از شریک جنسی می شود که نتیجه آن اختلالاتی در نعوظ صبحگاهی می باشد.

البته افزایش سن و بیماری هایی که گردش خون در بدن را تحت تاثیر قرار می دهد از دیگر مواردی است که موجب بروزاختلالات جنسی در آقایون می شود. آن دسته از آقایونی که دارای آلت تناسلی سالمی می باشند همیشه با مشکل نعوظ صبحگاهی مواجه می باشند. اما باید بگوییم که این موضوع یک امر طبیعی می باشد که تمام مردان در تمام مراحل زندگی خود آن را تجربه خواهند کرد.

چه کسانی دچار نعوظ صبحگاهی می شوند؟

تمام آقایون و خانم ها در هر سنی که باشند این مسئله را تجربه کرده اند. نعوظ صبحگاهی در هر سنی طبیعی می باشد و نشانه ای از گردش خون و سیستم عصبی در اطراف آلت تناسلی می باشد.

پسرهای جوان از سن 6 تا 8 سالگی این موضوع را تجربه خواهند کرد و این امر ممکن است در آقایون دهده 60 و 70 نیز رخ دهد. این مسئله با شروع اختلال نعوظ در سنین بالا کمرنگ تر شده و بیشتر ناتوانی نعوظ با افزایش سن مهم می شود.

نعوظ صبحگاهی چه فایده ای دار
فواید نعوظ صبحگاهی

فایده نعوظ صبحگاهی

درست است که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم که نعوظ صبحگاهی باعث خجالت اغلب آقایون و اکثریت آن ها به دنبال علت نعوظ ناخواسته مردان در خواب می باشند اما لازم است این مطلب را هم بدانید که نعوظ صبحگاهی فوایدی هم دارد. نعوظ صبحگاهی باعث اکسیژن رساندن به پوست آلت تناسلی شده و از فساد و مشکلات ممکن برای آلت تناسلی آقایون جلوگیری شود. این در حالی است که نرسیدن اکسیژن کافی به پوست یکی از دلایل نارسایی نغوظ در مردان است.

جمع بندی

دانستید که علت نعوظ ناخواسته مردان در خواب چه مواردی می باشند و همچنین متوجه این موضوع شده اید که نعوظ یک امر کاملا طبیعی می باشد و تنها آقایون نیستند که دچار این مسئله می شوند و آن ها این حالت نعوظ را در موقع خواب در واژن خود احساس می کنند.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

عوامل ایجاد کننده اختلال نعوظ

ارتباط بین اضطراب و اختلال نعوظ

3.7/5 - (10 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «علت نعوظ ناخواسته مردان در خواب»

  1. درود فراوان ، من ٥٢ سال دارم متاسفانه الان نزديك به ٦ ماه هست كه هر شب وقتي ميخوابم نعوظ ميشوم بطوري كه شب بايد هر ساعت از خواب بيدار بشوم تا آلتم به اول برگردد متاسفانه پيش هر دكتري رفتم جواب درست ندادند فقط مي دانم كه عادي نيست اين حالت چونكه هر ساعت بايد بيدار بشوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =