سکستراپی » مقالات سکستراپی » تاثیر امنیت روان بر عملکرد جنسی مردان

تاثیر امنیت روان بر عملکرد جنسی مردان

تاثیر روان بر عملکرد جنسی مردان

اهمیت روان بر روی عملکرد جنسی مردان

آنجایی که یکی از دلایل طلاق در زوجین می تواند مشکلات ناشی از عملکرد جنسی مردان نیز می باشد. در این زمان باید بگوییم که بر عملکرد جنسی مردان امنیت روان بسیار تاثیر گذار می باشد. مشکلات روانی مانند کمبود اعتماد به نفس، افسردگی و اضطراب سبب می شود که عملکرد جنسی مردان تا حد زیادی نیز کاهش پیدا کند. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد امنیت روان بر عملکرد جنسی مردان به گفتگو بپردازیم.

نقش افسردگی و داروهای درمان افسردگی در عملکرد جنسی مردان

یکی از عواملی که در امنیت روان بر عملکرد جنسی مردان بسیار می توان اثر گذار باشد، استفاده از داروهایی می باشد که برای درمان افسردگی توسط پزشک تجویز می شود، عملکرد جنسی مردان تا حدی کاهش می یابد.

اضطراب در عملکرد جنسی

یکی از عواملی که باعث کاهش امنیت روان بر عملکرد جنسی مردان می شود، اضطراب است. زمانی که آقایان دارای اضطراب می باشند، میل و عملکرد جنسی آنها به شدت کاهش می یابد. سپس باید حتما قبل از رابطه جنسی باید اضطراب یا هرگونه درگیری ذهنی از خود دور کنید، تا با این روش بتوانید یک رابطه خوبی داشته باشید.

اضطراب در عملکرد جنسی
اثر منفی اضطراب در عملکرد جنسی

ضعف عملکرد جنسی آقایان

از آنجایی که می تواند عامل های مختلفی سبب کاهش عملکرد جنسی مردان باشد از جمله می توان به عواملی زیر زیست شناختی، روان شناختی نیز اشاره کرد.

اعتماد به نفس پایین

یکی دیگر عاملی که موجب می شود بر روان بر عملکرد جنسی مردان تاثیر می گذارد اعتماد به نفس پایین می باشد که سبب مشکلات ذهنی در آقایان نیز می شود. برای درمان آن باید سعی کنید که اعتماد ب نفس خود را قوی کنید.

سایر عواملی که سبب کاهش امنیت روان بر عملکرد جنسی مردان

هم چنین عواملی وجود دارد که سبب تاثیر امنیت روان بر عملکرد جنسی مردان می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بیماری ام اس
  • زوال عقل یا دیوانگی
  • تومور سیستم عصبی
  • صرع
  • نوروپاتی دیابتی

توصیه های لازم برای درمان افزایش میل جنسی ناشی از امنیت روان

پی بردیم که عامل های نظیر افسردگی، اضطراب، اعتماد به نفس پایین می تواند بر روان عملکرد جنسی مردان اثر منفی بگذارد برای حل تمامی این موارد می توانید به موارد زیر توجه لازم را داشته باشید تا به راحتی بتوانید این مشکل را حل نمایید .

توصیه های لازم برای درمان افزایش میل جنسی ناشی از امنیت روان
صحبت درباره مسائل جنسی

ورزش به طور مرتب

از آنجایی که ورزش باعث شادی و نشاط در همه افراد می شود بلکه سبب می شود که افسردگی و بی حالی را از شما دور کند به عنوان مثال با انجام ورزش یک تناسب اندام خوبی پیدا خواهید کرد و بلکه این تناسب اندام سبب اعتماد به نفس فرد می شود و می تواند یک رابطه جنسی خوبی با همسر خود داشته باشد.

واقع بین بودن

اگر کمی سعی کنید فردی واقع بین باشید، دیگر در رابطه جنسی هیچ مشکلی نخواهید نداشت. با واقع بین بودن به طوری می توانید استرس و اضطراب خود را کاهش دهید. سعی کنید به مشکلات خود لبخند بزنی با این روش می توانید یک رابطه جنسی بسیار عالی را بدون استرس و اضطراب تجربه کنید.

کمک گرفتن از تصورات خود

سکستراپ ها توصیه می کنند برای اینکه بتوانید فشار روانی که بر روی خود دارید برای اینکه از آنها دور باشید، بایستی از تصورات خود کمک بگیرید.  نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد آن است که برخی از مردان قدرت تصور کردن آنها بسیار ضعیف می باشد. بنابراین نباید ناامید شوید می توانید به رویاهایی که در زندگی خود دارید تفکر کنید.

صحبت در مورد خواسته های خود

صحبت با همسر خودتان می تواند سبب حفظ آرامش در هر دوتان به وجود بیابید. این امر الخصوص در آقایان سبب می شود که آرامش فکری بهتری داشته باشند از همین رو سبب یک رابطه جنسی بسیار عالی نیز می شود.

مراجعه به سکستراپ

باید بگوییم بهترین گزینه پس از موارد قید شده نوبت به مراجعه سکستراپ میرسد. در این زمان با او به صورت خصوصی یا همراه همسرتان به گفتگو می پردازید و آن علت اصلی را می یابد و آن را مورد بررسی قرار می دهد و شما را درمان می کند.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره تاثیر امنیت روان بر عملکرد جنسی مردان بیان شد پی بردیم که عواملی مانند استرس، افسردگی و اضطراب سبب می شود که عملکرد جنسی مردان کاهش پیدا کند. اما در مقاله به راه هایی اشاره کردیم که توسط آن می توانید آن عملکرد را افزایش دهید.

سوالات متداول

  1. چه عواملی سبب اثر منفی بر عملکرد جنسی مردان می شود؟
    از جمله می توان به مواردی از جمله استرس، اضطراب و افسردگی نیز اشاره کرد.
  2. چگونه می توان استرس و اضطراب را از خود دور کرد؟
    در ابتدا باید نوع سبک زندگی خود را اصلاح کنیم زمانی که سبک زندگی صحیحی داشته باشیم به مرور زمان استرس و اضطراب کاهش می یابد.
  3. آیا سکستراپ می تواند عملکرد جنسی مردان را افزایش دهد؟
    بله. زیرا با توجه به راهکارهایی که وجود دارد می توان عملکرد جنسی را افزایش داد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =